Tatueringar


Bland de första inläggen jag skrev när jag bytte blogg, skrev jag ett inlägg angående tatueringar jag vill göra & vart :) Det är något jag fortfarande är väldigt inne på, dock är jag en människa som inte anser att ´smärta är en högre form av njutning´. Jag rent ut sagt gråter när jag tvingas ta blodprov i armen & stick i fingret är även det något jag tycker gör fruktansvärt ont. Trots det är jag fast besluten att låta mig tatueras. & som jag skrev i inlägget skulle jag helst av allt låta någon från Miami Inc göra jobbet. Eftersom jag alltid varit faschinerad av änglar & älvor, kan jag avslöja så mycket att det är vad jag har i kikaren. Blev lite småförälskad i bilden nedan, fast jag är den typ av tjej som nog inte skulle passa i något så stort. Men förälskad det blev jag. Aw. Vad tycker ni? 







Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

när du går in på kodmallar så skriver du ex text där det står profilbild då hamnar texten just under din profilbild

2008-09-08 @ 15:32:35
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Kicki

Det är fint med tatueringar! Tror alla passar i stora tattueringar! Men om du gör vingar så gör med mer skugga då blir den inte så mörk och då också lite mer diskret ;) Om man nu kan göra en tattuering diskret!

2008-09-09 @ 00:01:50
URL: http://kristinschelin.blogg.se/
Postat av: reb

Det gör ONT och tatuera sig, satt i fyra timmar med min, och då höll jag på att dö i slutet där haha. Men det är bara och bita ihop, det är så värt det i efterhand :)

2008-09-09 @ 21:24:03
URL: http://ljudeffekt.blogg.se/
Postat av: reb

Haha, det var inte meningen :) Är det något litet du ska ha så tar det nog inte så lång tid :) Och då är det ju inte så farlig smärta! men ska du ha något skitstort, ja då gör det nog en aning ondare :D

Go for it om du vill ha en :)

2008-09-09 @ 23:09:01
URL: http://ljudeffekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0