Trötthet, städning & galenskap

Hur botar man trötthet? Hur mycket jag än sover har jag lika lätt för att somna på en sekund så fort jag lägger mig lite bekvämt i soffan. Varför? Jag sover minst 10 timmar varenda jävla natt. HAHA. Känner kroppen för sömn är det kanske vad jag borde ge den? Det är ju förbannat härligt att sova faktiskt. Men det känns som att all tid går åt till att sova. Hoppas detta bara är tillfälligt :) Har precis telefonerat med mamsegos i en timma. Tycker så synd om henne. Aw. Hon är en tapper medmänniska minsann. & lönespecen, aw! Jag fick mycket mer pengar än jag väntat mig. Åh åh åh! Jag blir galen snart. Håller på att städar & fixar inför morgondagen då jag får främmande. Jeppe stör mig hela tiden genom att springa framför mina fötter eller att sitta & jama helt hysteriskt. DU ÄR INNEKATT. Bara för att du fick vara ute & springa igår i koppel så innebär det fan inte att du ska göra det jämt. Punkt slut. Gah. Nehepp, jag ska väl fortsätta min städning. So long suckers!

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Sover man för mycket blir man trött av det o så blir det en ond cirkel. 8 timmar borde räcka. Kanske har du vitaminbrist eller nåt. Då blir man också trött. Köp en burk vitaminer på www.wellnesscenteronline.biz och se ifall det hjälper :)

2008-09-24 @ 16:05:10
URL: http://herbatezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0