Tvättid & fikatajm


Om en timma ska jag tvätta mitt enorma berg & vid halvtre-snåret ska jag kila mot Fräcka för en fika med Saris :) Som jag sett fram emot denna dag. I evigheter. Ja, för det är somsagt inte varje dag vi ses. Men trots det är vi lika tighta för det. Vår egna förklaring är att det går ett osynligt band mellan oss. För det är så sant som det är sagt ATT den relationen jag har med Sara har jag inte med någon annan. Disken är avklarad, har dessutom hunnit med att sopa golvet. Katterna är bäst på att skvätta ut sand överallt, trots att de har en låda med tak på. Blah. Nu blir det en macka. Ciao

Ps. Dra inte in Jonna i detdär, jag tar på mig skulden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0