. . .

Jag är på sjukt dåligt humör. Det känns som att jag skulle kunna sätta mig & gråta floder - utan att jag egentligen kan sätta fingret på VAD som är fel. Så fruktansvärt jobbigt. Jag försöker att le & fungera som en normal människa, utan att bryta ihop totalt, bara falla i tårar. Men helst av allt vill jag fly. Låsa in mig & bara vara ensam. Föralltid. Fast egentligen vet jag att jag behöver sällskap. Någon som förstår, tröstar eller bara sitter tyst tillsammans med mig & torkar mina tårar. Det är så mycket lättare att fly & bli ett med ensamheten än att försöka ta reda på vad som stör. Save me.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag gör dem i Picassa 3. Finns att ladda ner gratis på tex google. Kram

2009-04-03 @ 21:49:57
URL: http://ewlwiwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0