Glass i stora lass



Nu har jag testat mig på Magnum Temptation. Varianten med ljus choklad, kolasås & mandlar inuti. Mina förväntningar var sjukt höga, så detta var en besvikelse. Dessutom 22:- för en så liten glass. Nästa gång ska jag testa varianten med mörk choklad.



Min älskling var sugen på att testa denna goding. & det var himmelskt gott. Vilken härlig smakupplevelse. Verkligen sommar! Carte Dór - Smultron. 40:- men värd varenda krona!


Nog om glass. Jag har sovit en stund med Jeppe på magen, det lindrar smärtan endel & om inte annat är det hög mysfaktor. Jag skulle nog bli galen om jag inte hade en kramkatt att mysa med minsann. Katter är inte speciellt krävande djur, inte alls som hundar. Man behöver inte gå ut i regnet & kissa eller plocka bajs i påse. Det behövs bara mockas i skithuset med spade ;) De är mycket självständiga men visst har de behov av omvårdnad på alla sätt & vis :) Dock önskar jag att jag hade en hund! Jag skulle med glädje gå mil-långa promenader i piskande regn & plocka bajs - bara jag fick en vovve. Nu ska jag kolla på Robinsson. Inte för att jag tycker det är bra, det är någon slags hatkärlek. Jag avskyr verkligen Billing. Hela han skriker av desperation. Han tror att han är värd mer än andra människor får jag en känsla av. & hur ser han ut? Förlåt kära läsare, men jag anser att om man måste utmärka sig sådär mycket, om man måste göra sig fulare än man är - då är man tragisk. Vad hade han emot Mika? Hon var en vacker tjej. Sådana som i evigheter gett honom kalla handen, just därför tyckte han inte om henne. Jag hatar dig fula Billingjävel!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller inte med dig spegelbild i detta fall, jag tycker billing är den smartaste av alla. Han har kloka psykologiska resonemang om det mest i min mening :) I vote for him to win, men smaken är som baken.

2009-04-18 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0