Heja Abbe.

Det finns en blogg jag älskar. Jag är fast. Heja Abbe.



Kort sammanfattning av bloggen:
Abbe är en liten pojke med hjärtfel & kromosomfel. På bloggen får man följa hans liv. Mycket detaljrikt & känslosamt. & som den känsliga människa jag är rår jag inte på att jag fäller en tår. Heja Abbe.


 




"Vi får ta del av ilskan vid beskedet från läkarna när diagnosen ställts, till glädjen efter lyckade operationer, och lättnaden efteråt. Man kastas mellan skratt och gråt. Och jag älskar det. Och skulle jag vara Abbe så vet jag vem precis jag skulle vilja ha som pappa. Där råder det inga tvivel." - Tyskungen

Jag skulle inte kunna sagt det bättre själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0