Ih

Om ni undrar över mitt senaste sjukt korta & ointressanta inlägg var det för att jag fick bråttom iväg - till solarieöarna! Jag hann få mig fejksol i 12 minuter för 20:-. Vilken deal! Woho. & vilken tur att jag inte slog på stort & solade 18 minuter nu när jag är relativt osolad. Det var somsagt ett jävla bra tag sen. De måste bytt rör. I lördags syndes det inte att jag hade solat, nu gör det minsann det :) Det var en kostymnisse där som verkade gilla småprat. Dock uppskattar jag själv inte att småprata, speciellt inte med främlingar. Men eftersom han inte visste ett smack om solarier fick han sig en grundkurs av mig. Visst är jag snäll? Solen skiner, himlen är blå. Ihhh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0