POWERWALK







Det piper om telefonen. Smset lyder "En sväng runt åbackarna?" Självklart är jag på. Taggad till tusen. Eftersom det var så varmt förra varvet tidigare idag hoppade jag i en skön kjol istället. Jag tyckte att jag var promenadklädd, Jonna däremot tyckte jag var uppklädd. Klart jag kände mig fin. Promenadfin. Vi powerwalkade två varv. Jag har alltså gått tre varv idag. Tre härliga varv. Duktigt Ida! Duktigt som fan :) Jag älskar Jonna. Hon är en sån fin tjej. En riktigt bra vän. En av de få jag förvarar riktigt nära både hjärta & själ. Hon är så klok & förståndig, så underbar.

Kommentarer
Postat av: Ayla Catpaw

"Superlurvig & åh så mysig! Fittdjur är ballt, det passar mig :)"



Hahah jaa min kissemiss är också så ^^ fast också typ hyperaktiv och cp, lite som mig fast i kattform hahahaaha. XDD



Hahah jaaaa, det är typ originellt på något sätt hahaha, och ändå förstår folk PRECIS vad man menar. XD

Det värsta var nog på julafton dock, råkade använda ordet "sliddjur" när jag satt och diskuterade någonting... visserligen skrattade ALLA åt ordet men herregud, tänk om de inte gjort det liksom. XDD

2009-04-28 @ 21:12:03
URL: http://ayla.blogg.se/
Postat av: Jonna

Åh, mina älsklingar, vad fina ni är. Saknar er, buhu! <3

2009-04-30 @ 10:06:20
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0