Aldrig mer fish and chips!

Det blev inte Harry´s utan Bishop. Jag & Niklas var hungriga. Beställde in en fish and chips & en hamburgare. Det smakade as! Min fisk smakade inte fisk utan alger & sånt. Jag fick kväljningar. Niklas hamburgare såg så äcklig ut att jag inte ens ville provsmaka. Hans beskrivning var en blandning mellan skolmat & hund. Ja, som en hund luktar då. För det är något vi aldrig skulle sätta tänderna i. Hund. Jag hade ändå rätt höga förväntningar på maten som kostade ca 140:- men tji fick jag. Ska aldrig mer äta där, någonsin. TUMMEN NER! Deras service var också anmärkningsvärd. Till&med på B-restauranger kommer de fram efter en stund & frågar "smakar maten bra?", det gjorde de inte på Bishop. Inte ens när de hämtade tallrikarna. Märkligt ^^ Det är när man är missnöjd man berättar om det, men det är deras problem. Jag tänker aldrig rekomendera mat på Bishop för någon. Visst kunde vi sagt till, men jag orkar inte tjafsa om de pengarna i vilket fall. Om de frågat hade jag svarat ärligt. Nog om deras vidriga mat!

Har ni lagt märke till hur kallt det är? Det är nästan ett måste att ha jackan på om kvällarna. Eller vad säger ni? Kanske är det bara jag som är frusen. Vi hade iallafall en trevlig kväll på utomhusserveringen i regnet. Men fy satan så kallt! Väl hemma tog jag mig en varm dusch & nu hamnade jag under mitt sköna täcke i soffan :) Imorgon ska vi på Cross-SM i Finspång. Min älskling tvingar med mig ;)

Tidigare på kvällen, det var väl vid sexsnåret ungefär. Vi hörde blåljus, ett jävla oväsen. De stannade utanför oss. Nyfiken som jag är hoppade jag i brallorna & sprang ner. Det luktade brandrök i vår trapp. Men det brann i huset mittemot oss. Det bara luktade, man såg ingenting förrän typ en kvart senare. Då bolmade det ut rök. När jag kom upp igen efter att ha stått & betraktat de sexiga männen i uniformer luktade mitt hår brandrök. Uäk! Vi har fortfarande fönstren stängda för här i krokarna runt kungsgatan luktar det förjävligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0