Äntligen helg :)

Imorse vaknade jag vid fem av att Bob lät på ett märkligt sätt, då visste jag att kattlådan måste rensas. Skönt att förstå sin katt utan ord & meningar :) Satte fart med det, åkte ner med hissen & kastade skiten, sedan slängde jag mig i soffan för att kolla lite teve & försöka somna om vilket jag gjorde, Klev upp klockan nio. Har nu hunnit med att städa, ni vet skura golv & sånt? Disken väntar på mig, men jag ville först ta en liten bloggpaus. Det har som ni vet inte blivit någon speciellt aktiv uppdatering från Växjö. & jag är så glad att vara hemma! Med mer kunskap & ännu  klokare. Det vi fått läsa oss under föreläsningarna är sådant som jag anser att alla borde kunna faktiskt. När jag kom hem från Växjö både denna gång & gången innan kände jag mig pånyttfödd eller nåt. Nu ska jag kila till Ica Strömmen & hämta ut mitt paket som kommit & handla kaffe & fikabröd, för pappa skulle titta förbi :) Resten av helgen vet jag inte vad jag ska göra, men har planer på att hälsa på mamma & lillen. <3 Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0