Bla bla bla

Fan att jag tog sovmorgon idag. Inatt kommer jag antagligen ha vissa svårigheter med sömnen. MEN jag måste tvinga upp migsjälv tidigt imorgonbitti för att kunna somna tidigt & hinna sova lite innan det är dags att kliva upp innan solen visar sig, sätta sig på tåget i en timma & sedan åka bil ca 30 mil för en skoldag fullspäckad med föreläsningar. Det blir två nätter borta tillsammans med tre bruttor på evedal. Kommer somvanligt att längta hem! Till min sambo & våra svansbarn. Men som Maria sa - saknad är uppfriskande på något vis! :)

Vad som händer idag har jag ingen aning om. Jag vet bara att jag inte känner för att sitta inne. Vill hitta på någonting. Får se om Hanna & Kenny hör av sig angående svampplock & grillning, annnars åker jag gärna till mammi en sväng. Närmast väntar duschen iallafall. Varför vaknar jag alltid med ett kråkbo i skallen undrar jag? Ett annat projekt är att ringa Elin & Mia för att spika avfärden på tisdag. E-L har hoppat av utbildningen. Hon kände sig inte riktigt hemma & då var det ett klokt beslut tycker jag. Man måste brinna för detta om man ska klara av det. Vi kommer få några nya i vår grupp. Ska bli spännande att se vilka det är! So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0