En sväng på marknaden + stan :)

Jag & Rebecka begav oss ner på marknaden. Ärligt talat, det är mest skit i stånden som vanligt. Är man ute efter väskor kan man hitta endel snygga, riktigt billigt faktiskt. Mängder av strumpor finns det, men inte mycket mer. Trots det har vi vandrat upp & ner flera gånger. Jag fick dessutom mitt älskade sockervadd! & så har vi ätit på Kina också. Mums :) En sak hittade jag & det var kärlek vid första ögonkastet.


Om ni inte ser vad bilden föreställer, så är det ett kattörhänge. På stan hittade jag endel saker som fick följa med mig hem. Böcker & ett tidningsställ.





Ville var tvungen att testa tidningstället såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0