Godnatt snyggningar

När besökarna ökar känner man sig extra taggad inför bloggandet. Dock undrar jag, vart är era kommentarer? :) Jag är varm, trött & har huvudvärk. Varm & kladdig. Jag nästan kokar. Om jag inte visste att jag var 22 skulle jag tippa på klimakteriet :S Jag vill så gärna sova. Men det är när jag verkligen vill & försöker som jag misslyckas med det. Imorgon är det fredag, yey. Snart börjar skolan! :) Morgondagens planer; registrering, tvätt 17-22 & en sväng till landet? Borde även gå ett annat ärende. Jag har en förmåga att skjuta upp saker. 2 personer har ringt mig, jag har missat samtalen, lyssnat av telefonsvararen men inte förmått mig att ringa tillbaka. Jag vet att det är dåligt. Det är ändå viktiga samtal, men jag intalar mig själv att de fan får ringa igen, på normalare tider. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0