Hur har er dag varit hitills?

Jag klev upp halv elva efter ca 6 timmars sömn. Hoppade direkt in i duschen & sedan gick jag & min älskling till Halvars. Där mötte vi upp svärmor & assistenterna. Som vanligt kom Kenny & Hanna försent :) De hade Bella i släptåg & en Cilla också. Aw, så söta. Förstår inte hur man kan klassa alla pitbullar/amstaffar som kamphundar. Det är ju så fel som det kan bli. Hoppas de inte får igenom förbudet det talas om. Bella är så pussig. Ih! Efter glassen tog Niklas initiativet att gå runt åbackarna & gänget hängde motvilligt på. Bella fick bada, vad glad hon blev. Därefter gick jag hem för att byta skor & sedan raka vägen för att köpa biljetterna. Märy, det är fixat nu. Ses på söndag kl 15.30! Nu blir det badhuset minsann. Jag ska simma simma simma. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0