Jag har badat i vättern!

Jag & min älskling fikade på färgagården.


Jag njöt en stund i härlig miljö. Sedan gick vi på promenad runt åbackarna.


På bussen grät jag en skvätt sedan lyssnade jag på musik & fotograferade.


Vi köpte Libanesisk takeaway & åkte till vätternstranden.


Vi kastade flatmacka, jag hittade dom bästa stenarna.

Maria & jag badade i vättern, det var inte så kallt som jag trodde det skulle vara. Behagligt faktiskt. Heidi badade också. Bussresan gick bra, jag lever :) Har bara haft fullt upp hela dagen därför jag inte bloggat. Maria mötte upp mig, vi sprang hem & lämnade packning för att bege oss mot a6 efter jakt på bikini. Jag hittade en rosa/gul - vändbar. Maria köpte en baddräkt. Den var snygg & jag tycker hon är modig som har det. Jag tycker det är snyggt, men vet inte om jag skulle våga. :$ Vi gick hem därifrån eftersom bussen tog så lång tid, väl hemma drack vi lite fläderjos & inväntade Joakim. Sedan bar det av till Beirut där vi handlade mat som vi tog med oss till stranden. Fast vi ville vara lite hemliga så vi gick ner för ett stup, jag ramlade! HAHAHA. Vi badade bland massa stenar, jag halkade minst tusen gånger. Vi var kvar till mörkret föll, då åkte vi vidare till resecentrumet & checkade allt. Försökte läsa blindskrift. ^^ Jag tycker Jönköping är en mysig stad, det är som en blandning mellan Norrköping & Linköping. Snart är klockan midnatt & här sitter vi som tre nördar med en varsin data i knät. Imorgon börjar allvaret - skolan! Jag är taggad, jao.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0