Kortisar


Varmt är det! Kanske sista chansen till sol, vem vet? Dagen till ära har jag kortisar på mig
.
Runt lunchtid begav jag mig ut med kaffe & mackor nerpackat. Tänkte överraska min älskling som låg & solade. Men fuck! Jag hittade honom inte & hade heller inte telefonen med mig, så jag fick vända om hem. Med taggarna utåt. Ringde & tillslut hittade jag den jäkeln framför kyrkan. Där låg vi & myste i det nyklippta gräset en stund tills jag tröttnade på solen & gick hemåt för att duscha. Nu fastnade jag här. Jag vill göra någonting, men vet inte vad. Är sugen på att fiska, om det blir av lär det bli senare isåfall. Vad göra tillsdess. . hm, plugga kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0