Kvällsuppdatering

Det är skönt att ha självdiciplin :) Jag pluggar en lördag, det kvittar egentligen vilken dag det är för mig. Avskyr att skjuta upp saker. Det är sex veckor kvar tills 6 uppgifter ska vara inlämnade. Jag är nästan helt klar med 2 stycken, en av de andra ska jag bara skriva en resumé av boken som jag läst klart & den fjärde har jag halva boken kvar att läsa + resumén sen. Den sköna är att den boken är så lättläst! :) Allt känns så himla lätt & självklart, men det är väl för att jag har ett brinnande intresse antagligen. Den femte & sjätte uppgiften är gruppuppgifter varav jag påbörjat den ena & vi har satt en deadline till v.37, vilken dag är inte helt klart ännu pga av några i gruppen arbetar samtidigt som heltidsstudier. Fattar inte hur de pallar :S Men starkt av dem! I den uppgiften skriver jag om den Kognitiva psykologin - människosyn & psykets uppbyggnad.

Nu ska jag fortsätta lite smått med pluggandet & dansa omkring & sjunga.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0