Lördag

Jag hade fullt upp igårkväll tills jag somnade därav det uteblivna bloggandet. Det ser inte ljust ut idag heller, för just nu har jag ingen större lust & i eftermiddag drar vi iväg på kräftskiva. Jag blev klar med mina pajer & after eight-kladdkakan, det ser mycket gott ut. Hade ni väntat er något annat? ;) Dock får jag vänta tills herrskapet sagt sitt. Vet ni vad? Jag ska hålla mig spiknykter ikväll! Ska till&med köra. Föredrar faktiskt det framför en fylla följt av baksmälla. Jag har lika kul utan alkohol, så det känns inte som det är värt det liksom. Egentligen skulle jag kollat Smallville igår med min älskling, men jag ringde mamma en snabbis. Juha svarade, jag bad att få prata med mamma & istället kommer Lillen till luren & säger "tjena snygging, vagööööruu?" Sedan blev jag fast i säkert en timma med den lille skojaren. Härligt att han var så pratglad, det är inte varje dag det händer! :) Nej hörni, nu ska jag äta en macka med älgkorv på. So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0