Lördag

Nej, vet ni vad? Jag har ingen inspiration med bloggandet. Vissa dagar bara sprutar det ut inlägg, andra dagar, ja ni vet. Jag vet inte varför det är så faktiskt. Ibland har man väl helt enkelt inte lust med bloggandet, som med annat i livet. Jag kände att jag klev upp för ingenting & hamnade i sängen läsandes efter en stund. Sedan vaknade jag med boken bredvid mig & två fettokatter på magen. Jag är inte deppig eller låg, jag känner bara att jag helt enkelt inte har lust. Har satt upp de nya gardinerna i vardagsrummet, vilket lyft hela rummet fick. Härligt som tusan med lite förändring! Regnet öser ner & jag ser knappast ut genom våra fönster. Magen kurrar men jag känner inte för att gå ut i denna skitväder. Lyssnar på musik & uppfostrar katter med vattensprutan. Jag förstår inte hur Ville kan ha så mycket envishet i sin lilla men tjocka kropp. Han är klok, men sjukt envis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0