Lördag

En sak jag undrat lite över är - vart är kängurusarna & isbjörnarna? Det var fler djur jag tänkte på igår & som jag saknade när jag strosade runt. Jag & älski var lite taggade över att köra hinderbanan på 10 meter igår men det gick inte eftersom området var förbokat, bah. Hade varit grymt eftersom jag är höjdrädd. Idag vet jag inte vad som händer, det återstår att se. Jag är relativt nyvaken & har pillat bort gruset från ögonen. Jag måste nog iallafall börja med att städa eftersom Ville varit uppe på vardagsrumsbordet & stulit alla vindruvor. Nu ligger de mosade lite här & var på golvet.


Kolla i trädet! Bäbisbjörn som älskling uppmärksammade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0