Måste-ha!?

Jag är nästan klar med packningen, det som återstår kan jag inte packa ner förrän innan jag ger mig av imorgonbitti. Ska ta på mig mp3n & gå på en promenad runt åbackarna hade jag tänkt, sedan ska jag läsa en bok & försöka släppa allt annat :) Ta ut pengar måste jag också, så att jag har till tåget, Mia & boendet. Vem vet om det finns uttagsautomater i Växjö liksom? Det är verkligen mitt i ingenstans. Fast det är skönt att komma iväg & få smaka på saknaden. Står i valet & kvalet om jag ska beställa några saker på nätet, det är ju värsta fynden egentligen - så jag lär ångra mig bitter om jag inte gör det. Faktiskt så är det en bra investering. Jacka & kofta liksom! Sånt som absolut behövs inför hösten som nalkas. & sedan är jag klar med MÅSTE HA-saker. En sak återstår dock. Byxor. Men det tar jag efter min födelsedag då jag förhoppningsvis fått lite cash & kanske presentkort på gina eller varför inte cubus? Sjukt snygga jeans där, aw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0