Off.

Efter lite mat i magen är jag nu okej, men det känns som att jag håller på att bli vinögd av tröttheten. Sitter just nu ensam på vårt lilla rum & passar på att uppdatera bloggen. Känns som jag vill vara lite social med mina tillfälliga sambosar annars, så social som jag klarar av att vara. Känner mig sjukligt off pga sömnbrist. Sånt ät livet liksom :) Nu är två iväg på stan. Elin står i duschen & snart är det min tur. Sedan blir det nog faktiskt sängen med en bok tills jag slocknar. Förövrigt saknar jag mina ordinarie sambosar. Men tiden går fort, snart är jag hemma igen. Måste bara påpeka hur fint det är här! Från fönstret, på andra våningen där vi bor ser vi vattnet, massa segelbåtar, lite längre bort en sandstrand & ett högt hopptorn. Sitter med fönstret öppet nu & andas, njuter av stillsamheten. Det har varit full rulle hala dagen, ska bli så underbart att krypa ner & ladda för en ny dag. Mitt bloggande härifrån kommer säkerligen inte vara så aktivt eftersom jag har föreläsningar 9-16. Sedan vill jag somsagt bekanta mig med klasskamrater & vara social med tjejorna jag bor med. Men håll utkik, för vem vet? Någon uppdatering ska jag såklart hinna med. Nu ringde Jonna. Godnatt

Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en fin kväll :)

2009-08-25 @ 20:59:31
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0