Paj



Ni kanske undrar vad jag gör denna regniga fredag? Svaret är paj. Jag förbereder inför morgondagen kräftskiva. Eftersom jag blivit besatt av ost & broccolipaj tog jag åt mig äran att få tillaga några jäklar. Det kanske ligger något i att det är lättare att äta än svårskalade kräftor också. Dock kommer jag njuta av sådana ändå. Speciellt med tanke på att det är vätternkräftor för 300:- kilot & inte några kinakräftor! ;) När mina pajer är klara om en sisådär 15 minuter ska jag slänga in mintkladdkakan i ugnen. Tänkte överraska med något till kaffet imorgon. & vad passar då bättre än en kladdkaka med after eight? Sjukt gott. Har ni inte testat det tycker jag att ni borde baka en omedelbart! :) Det är ett måste enligt mig. Jag & min älskling var nere en sväng på marknaden, denna gång fick jag med mig massa korv hem. Älgkorv, vildsvinskorv, vitlökskorv & pepperonikorv. Snart ska jag mumsa kvällsmacka med korv på & just nu dras jag med en envis beslutsångest. ^^ Oliver & korv ska jag också packa med till morgondagens kräftskiva, om någon är sugen att tugga på lite plockmat liksom. Vilken hemmafru jag är! Vilket kap liksom. So long fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0