Påväg

Här sitter jag & doftar kärlek. Amor amor. Sminket är fixat. Det enda jag egentligen saknar är kläder, men jag är så varm så jag väntar in i det sista. I mitt huvud vet jag exakt vad jag ska klä på mig. På tal om huvud, jag har en envis huvudvärk & har legat däckad i sängen & läst lite solo de senaste timmarna. Pysslat om katterna & bara varit. Men nu, så snart min slösambo hoppat i sina kläder gör jag detsamma sedan ska vi möta upp Kenny & Hanna för något drickbart :) Ha en fin kväll hörni. & angående mitt senaste blogginlägg. Anledningen till att jag inte skrev mer än jag gjorde var för att jag inte ville. Jag vill fortfarande inte. Så ni får fortsätta vara nyfikna på vad det är för en råtta som ska skaka galler i en månad. Själv ska jag fortsätta skratta! Det elakaste skrattet jag kan. Kanske med inslag av hysteri också som Tommy i Pippi för fa! Kläder var det, ja. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0