Rebecka.

Idag vill jag uppmärksamma & hylla en kär vän. En av de få människor jag släppt nära inpå, blottat själen för & som har en speciell & oersättlig plats närmast mitt hjärta! För att vara korrekt - Rebecka. Aldrig har hon dömt mig eller glömt mig. Hon har alltid funnits där då andra lyst med sin frånvaro. Hon är en vän jag alltid kan räkna med, men jag tar henne inte förgiven. Det ska man inte göra med någon, aldrig någonsin. Alla som känner Rebecka vet hur godhjärtad & snäll hon är. Kanske lite för snäll för sitt eget bästa. Men som Rebecka själv sa idag "man förväntar sig inte att ens vänner ska svika & utnyttja det". Mycket riktigt. Hur har man hjärta att såra en människa som aldrig tänkt en ond tanke? Rebecka är en förlåtande & kanske lite blåögd ung kvinna, men om hon inte varit förlåtande hade jag inte haft henne kvar. Så tacka fan för den egenskapen. & sätt ett skott i pannan på de jäklarna som inte lär av sina misstag, tar till vara på sina chanser utan bara tar, tar, tar & kräver mer, mer, MER.


Jag älskar dig. Blåsfisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0