Som en zombie

Idag börjar augustifesten. Kurre ska spela ikväll, jag hade planer på att gå dit men jag vet inte. Just nu ligger jag här med en näsborre som envist rinner & därmed gör mig galen. Tack & lov att augustifesten är här. Det är med andra ord inte många dagar kvar tills jag kan få mitt älskade sockervadd som jag tjatat ihärdigt om i typ ett år. Jag tror Rebecka & min älskling är glada nu. Om inte för min skull, så för deras egen. De slipper mitt tjat för en stund iallafall. Idag är en sån dag då jag egentligen inte orkade kliva upp alls, jag går omkring som en zombie & funderar på vad jag borde göra, men jag får liksom inget gjort. Förutom disken då. Men det var ett sant nöje att fixa bort den. På fredag borde marknaden dra igång & självklart ska jag ner & kolla på allt skräp. Förra året hittade jag faktiskt endel fina saker, vad säger jag inte. Då hade jag inte pengar, men i år har jag det. Så något får kanske följa med mig hem? & då dyker säkerligen bilder upp. En sak jag vet säkert är att jag kommer plocka bland alla motivsockor. Jag älskar strumpor med söta motiv på! So long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0