Tevetajm :)

Åh, vad trött jag blev efter maten. Skulle lätt som en plätt kunna slå ihop som ett litet barn på sofflocket. Men nu ska jag kolla Ghost Whisperer & invänta kontakt från Märylou :) Vi måste snacka om mitt lilla äventyr & planera lite. Katterna har varit ute på taket i fem timmar. Jeppe ligger nu & gosar hos min sambo som spelar CS & Ville sitter framför skärmen & följer gubbarna i spelet. Han är verkligen intresserad av sånt :) Vilka charmtroll jag har.

Frågestund? Kommentera mera. Önskemål på vad jag ska skriva om? Såg att jag hade många nya besökare idag. Hälsar er hjärtligt välkomna & hoppas att ni kommer tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: nadosh

ha en bra kväll :)

2009-08-04 @ 21:42:37
URL: http://nadiaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0