Yes yes!

Det känns som det börjar klarna, första uppgiften känns nästan klar faktiskt. Men klart det finns saker att fila på. Kan säkert fylla ut det mer. Men jag tror ändå jag fått med det viktigaste. Känns skönt. 1 done 3 to go :D Vill tacka mitt hjärtegull Jonna för att hon bollat ideér med mig. För att hon finns där ett telefonsamtal bort som ett levande uppslagsverk. Både vad gäller plugg & allt annat man kan tänkas behöva vädledning eller rådgivning med i livet :) En klok liten donna! Jag har så många funderingar. Frågan är vad de förväntar sig, jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det. Men jag tror att detta löser sig efter den första inlämningen. När domen fallit - IG, G eller VG - så är det ju uppenbart om jag är på rätt spår eller inte. Saken är den att detta är så sjukt spännande! Jag är så nöjd. Nu vet jag vad jag vill bli när jag blir stor. Härlig känsla. Någon som läser min blogg som studerat psykiatri? Visst är det spännande. Aw

Kommentarer
Postat av: Jonna

<3 Du är såklart alltid välkommen att ringa. Jag älskar psykologi och psykiatri. Det är sjukt intressant :D Vi ses imorgon, hönapöna.

2009-08-17 @ 22:07:56
URL: http://jonnafrimodig.blogg.se/
Postat av: Hanna

svar: Om jag ska vara ärlig ås har jag lite svårt att svara på den frågan X'D Har nämligen aldrig ens provat torrschampo förut. JO jag har hört att den inte verkar vara så bra den från Stafford men de flesta säger att PRoffs trorrschampo är bra, luktar jättegott och kostar bara ca 45kr :D Så det tycker jag låter som något man borde testa liksom! ^^

2009-08-17 @ 23:01:19
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0