Åh :)

Klarblå himmel & sol, det kan få vilken bitterfitta somhelst på bättre tankar. Jag vaknade på ett intte så mysigt sätt & blev totalt pissed-off. Men när jag tittade ut bestämde jag mig för att ta dagen med en klackspark. Det blir verkligen vad man gör det till. Man har möjligheten att själv påverka hur ens dag blir. Tror ni mig inte, så testa? Om ni någon dag vaknar upp & känner att dagen kommer gå åthelvete, intala er att det är fel & vips så blir dagen helt okej eller kanske till&med fantastisk. Nog om det :) Jag började precis att tvätta & jag vet inte hur jag har lyckats samla ihop kläder, lakan & sånt men det blev iallafall två blå ikeasäckar. Mygod. Det kommer aldrig få plats i vårt lilla torkrum & med andra ord inte hinna bli torrt. Men rent blir det iallafall. Jag får väl lov att hänga upp det lite överalllt i lägenheten.

Igårkväll slog det mig vad tyst det var. Rebecka är den personen vars röst jag hör dagligen. Minst en gång, ibland sker väl undantag. Men nu är hon bortrest & kommer hem först om en vecka. Det känns sorgligt. Tyst & tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0