Alfakassan.

Jag förstår verkligen inte hur ni arbetar på alfakassan. Det är bara strul hela tiden. & ni gör fel. Har jag väntat sedan den 13 Oktober på 375:-? Wow, jag jublar! Förstår ni hur mycket frimärken faktiskt kostar när man är arbetslös, speciellt när man måste komplettera & skicka flera brev i veckan? Eller hur frustrerande det är när ni avslår ansökan pga kommunikationsproblem & man inte ens får en ursäkt - utan tvingas vänta i kön bland alla varslade, trots att man redan väntat tillräckligt många veckor? Nu har jag ett deltidsjobb & kan försörja mig, tack gud. Jag kan bara tänka mig hur jag hade känt om jag fortfarande var arbetslös & efter 4 månaders väntande på pengar får 375:-. Men rätt ska vara rätt & eftersom jag var HELT ARBETSLÖS i 16 dagar & anslöt mig borde jag få det utbetalat. 16 dagar a´320 kronor, det är ju alltid något. & betydligt mer än de ynka 375 jävla kronorna ni satt in på mitt konto. Ni borde minsann skilja på det & ersättningen från & med när jag fick mitt deltidsjobb.

Kommentarer
Postat av: Trasan

hej, måste bara fråga.. hur länge väntade du på alfakassans svar och utbetalning och hade du jobbat eftersom du fick så lite??? jag väntar nämligen också...=(

2009-03-05 @ 12:45:29
URL: http://metrobloggen.se/bridezilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0