Drömmar

Jag drömde en märklig dröm inatt. En sexdröm med blandade känslor, den var aningen weird. Fast det brukat mina drömmar vara. Typ inget sammanhang alls. I min dröm vaknade jag upp & loggade in på facebook där jag märkte att jag inte hade några vänner kvar förutom en kille, jag vet inte alls vem han är. Men jag kunde i drömmen läsa namnet i detalj, nu är det dock bortglömt. Det är synd att man inte sätter sig  skriver ner sådana detajler alltså. Jag vet inte om denne kille var boven i dramat eftersom jag aldrig haft honom på min facebook förut. Hursomhelst, jag drömde helsjuka grejer. Det kändes som att jag hade ett förspel & vaknade upp av att jag tror att jag sa "är du kåt?" till min sambo, då upptäckte jag att jag låg ensam i sängen. Undrar vad jag sysslar med i drömmmarnas land. :| HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0