En onsdagjäkel

Idag klev jag upp lagom till tvättiden, väl därenere hörde jag ett cykelstöd slå i backen & tänkte för mig själv - YES POSTEN! När jag kliver in i trapphuset från tvättstugan är min brevlåda öppen. Vilket idiot brevbärare egentligen. Tänk om någon hade hunnit stjäla min post? Det händer faktiskt att man får värdefulla saker på posten. Men nu hann jag iallafall före alla eventuella tjuvar. VR kom idag, yes. Jag känner att jag verkligen behöver den & det kommer alltid när behovet är som störst. Känner för lite tröstläsning. Allt som har med tröst att göra känner jag minsann för. Jag är så förbannat frustrerad på alfakassan. Denna jävla väntan & sedan blev det fel ändå. Det suger ^^ Jag har ont i min nacke & skuldra. Det känns liksom som att någon sena är för kort & drar hela tiden. Jag kan inte böja nacken bakåt & jag kan inte ta hakan mot bröstet. Tänk vad härligt det vore att hitta ett heltidsjobb som inte var fysiskt påfrestande! Jag hatar att ha ont liksom. & jag skulle vilja ha lite extrapengar att spendera på skitsaker :) Emelie ringde för en stund sedan, vi ska ta en fika ikväll. Nu ska jag ner i tvättstugan igen. So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0