. . .

Kan någon vara vänlig & komma hit med alvedon eller panodil? Jag mår så fruktansvärt dåligt. Det ser ut som att jag gråter konstant. AHAHAHA. Undrar hur många ggr jag kommer att få höra det inatt? Eller att jag ser pårökt ut, som en idiot sa för ett tag sedan då jag hade ögoninflammation. Det är ganska normalt att vara röd i ögat när man har ögoninflammation. Är det vanligt att bara ena ögat blir rött om man är pårökt, VA? Svara mig någon som vet.

Undrar om han hade någon jävla aning om hur han själv såg ut? Om han kollat sig i spegeln? Damn alltså. Trots att vi arbetar & inte har de sexigaste jobbarkläderna i världen så är vi tusen ggr snyggare än alla hemvändare. & då spelar det ingen roll om vi är sjuka, har ögoninflammation eller bara är sjukt trötta. För alkohol har en tendens att göra folk fula, faktiskt. Det kanske är pga att man inte riktigt bryr sig, att man bråkat & gråtit så att sminket runnit, att man dansat & har pärlor i pannan & tillråga på allt stinker SVETT.

Tralalala. Nu ska jag diska minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0