Idiotgrannar

Solen skiner himlen är blå vad det är skönt att leeeeeeeeva då!

Jag vaknade med huvudvärk, det kan ha att göra med den "jordbävning" jag utsattes för igår under två timmar. Jag tycker att bor man i lägenhet & ska ha fest är det minsta man kan göra ATT sätta upp en lapp i trapphuset, där man informerar om detta & också skriver att det går bra att komma & säga till om det blir för livat. Igår fick jag utstå mycket. Inte nog med att det lyssnades på rock, för att sedan bytas till psytrance & helt plötsligt skrålar hela sällskapet OOOOOOH living on a prayer! Det lät som det möblerades om, det dunkade som fan & lyssnades på sjukt hög musik & skrålades. Idioter. Allt som stör är ju störande. Jag menar hur hög toleransnivå ska man behöva ha? Som tur var tystnade det straxt innan tolv, eller musiken dog. Sedan levde de rövare i trapphuset innan allt blev knäpptyst.

Nu väntar jag på att min sambo ska klä på sig :) Sedan bär det av till Skärblacka.




Kommentarer
Postat av: annica

Fin blogg du har:)

2009-02-28 @ 13:23:43
URL: http://annecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0