Jag älskar min ledighet

Vad skönt det är att vara ledig :) Har verkligen njutit av mina 3 lediga dagar nu. Det går inte att uppskatta ledigheten & att göra ingenting om man inte har ett jobb. Imorgon är det dags att jobba igen & jag ska minsann jobba hela helgen. Men ingen natt, yey. På söndag när jag slutat ska jag träffa Rebecka en sväng för lite uppdatering & sedan blir det Gossip Girl & Beck som alltid. Niklas farmor & farfar vill att jag ska komma & hjälpa dem med städningen. Det börjar bli lite svårt för dem. & jag som tycker det är ganska najs att städa nappade på erbjudandet. De hade frågat svärfar om det & jag kommer att få lite pengar som tack för hjälpen :) Det är aldrig fel med lite extra pengar. Måste bara försöka hitta någon ledig tid. Det är lite knepigt när man jobbar mest kvällar & nätter. Nu blir det en dusch minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0