Jag hatar att snarka

Det är inte konstigt att jag är sjukt trött idag. Eller att jag är trött, vilken dag somhelst. Jag får aldrig sova en helt natt, ostörd. Om jag ligger i sovrummet blir jag störd av min sambos snarkande, men det har jag hittat en lösning på. Den stavas Bilsom. Dock har han inte uppmärksammat att det är skönast att sova ostört, så han använder inga hörselproppar. Det borde han verkligen när jag är förkyld, för då snarkar jag så att jag väcker migsjälv. Istället ligger han & hoppar i sängen eller knuffar & sparkar på mig. Om jag sover på soffan för att få mig lite sömn kommer han utsmygandes när jag precis somnat & kittlar mig under fötterna, för att han ska kolla på teve. Så förbannat frustrerande. Jag hatar att snarka, speciellt då jag väcker migsjälv med alla läten. Det är helsjukt. Jag ska jobba inatt så jag hinner förhoppningsvis somna till innan, annars vet jag inte hur jagska orka. Funderar just nu på att ta mig en liten promenad till solarieöarna, det skulle vara skönt med lite frisk luft & en liten promenad. Men framförallt fusksolen :) Så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0