Kaffetajm :)

Igår kollade jag på Gossip Girl. Som jag längtat! Det är verkligen en serie i världsklass. & så blev det Beck också. Det var en klurig film minsann, jag hade inte den blekaste om vem mördaren var. Vilket oväntat slut liksom. Tragiskt. Jag älskar Beck, jag minns när jag var liten & allltid kollade på det med pappa. Här sitter jag & hostar nu, har massa slem i halsen & det smakar vidrigt. Infektion?



Ska ta mig en kopp kaffe & en skorpa nu var det tänkt. Det låter så mysigt när man brygger i en såndära. Jonna, kom hit på kaffe nåndag? :) Min sambo är iväg & klipper sig, innan han gick utbrister han "JAG HATAR ATT GÅ TILL FRISÖREN, DET ÄR FAN VÄRRE ÄN TANDLÄKAREN!" Ja, så kan man väl också se på saken? Jag däremot tycker det är mysigt att bli ompyslad hos en frisör, speciellt när det är lite mer påkostat & man får håret tvättat & sådära. Dock har jag lite skräck för frisörspeglar, de gör en verkligen ful. Jag har aldrig kollat in i en frisörspegel & tänkt ´fan vad jag är snygg´. Aldrig.



So long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0