Kullerbyttor & konstigheter



Vilken tråkig sambo jag har. Han åt tre kladdkakemuffins på stört & sedan somnade han i soffan. Tråkmåns. Klockan är bara straxt efter tio en lördagskväll? Jag mår bättre, dock gör det fortfarande ont i mina lungor. Jag orkar nog inte så mycket mer idag, men sova det kan jag fan inte :) Jag ägnar mig åt konst i soffan, jag gör en Kax helt enkelt. Ena sekunden gräver jag för att andra göra kullerbyttor. Stylade framför kameran & fick till denna bild. Vilket bröst! Mina katter tror att jag är galen. Men vad gör man inte när man har tråkigt? Jag är sugen på något att dricka, tror det blir en sväng till affären.

* Vad fin min blogg är nu när jag uppdaterar med lite bilder & konstigheter. Ska försöka bättra mig. Söka med ljus & lykta efter dendär inspirationen som både ni & jag vet finns där. Första steget är väl att dokumentera saker med hjälp av kameran, men för att göra det måste jag ju hitta på saker. Jag har helt enkelt saknat glöd. Tänkt på sömn. & ändå inte kunnat sova som en normal människa. Jag saknar rutiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0