Lördagens bravader

Jag packade ihop mina saker i en väska & begav mig ut i kylan för att möta upp Rebecka & Charlotte, vi tog spårvagnen eftersom vi var så lata. & eftersom det var kallt ute. Gjorde mig iordning hemma hos Rebecka & drack ett glas vitt under tiden. Vi lyssnade på musik, snackade skit & läste lite ur bla bla bla. Jag försökte tvinga någon att dricka lakritsshot med mig men det gick inget vidare, så jag fick dricka själv. Inte ur ett snapsglas, några sådana äger inte Rebecka, så det fick istället bli någon slags liten pytts. Egentligen, vad spelar det för roll vad man dricker ur? Jag minns inte hur länge vi var kvar hos Rebecka riktigt, jag minns attt det var kallt men det gick fort ner till palace. Kön var superlång trots att det inte var mycket folk alls där. Weird! Jag kände att om jag inte fick gå på toaletten skulle jag explodera ellernåt. Därför smet vi iväg från kön medan Charlotte stod kvar, jag sa att de bakom kommer bli sura & tro att vi trängs så att vi kommer få ställa oss sist. Men vi gjorde ett tappert försök, från ingenstans dyker en vakt upp & säger "kön är längst bak!" Jag förklarade att jag stått där  & han sa "nästa gång kan du göra oss uppmärksamma på att du ska gå iväg en stund men att du kommer tillbaka". Jag ifrågasatte det hela & sa "Så du menar att jag ska gå ur kön & fram till er & säga att jag ska minsann göra något så olagligt som att kissa i en buske, men jag är straxt tillbaka." Han lät mig stå kvar, kanske för att jag är så söt? Jag tycker det har blivit lite märkligt på palace men nu har jag ju somsagt inte varit ute på väldigt länge. Alla är på dansgolvet där nere, det var liksom helt smockat. & på dansgolvet uppe, där vi alltid förr dansade på scenen var vi ensamma igårkväll typ. Träffade på Linn & Sussie, gamla kollegor & det blev lite kramkalas. Hittade även min älskade Jonna efter mycket om & men.  Kramkalas som fan! Vi var inte ute speciellt länge utan bestämde att vi hade fått nog & vandrade drottninggatan till donken för lite fyllemat. Vad glad jag var att jag inte jobbade :) I kön stötte jag ihop med en lite högre uppsatt person från mitt förra jobb, han var skapligt dragen & väldigt underlig minsann. Tänker inte gå in på i detalj vad han yrade om här. HAHAHA. Jonnajävel kom till donken & vi kramades godnatt.  Sedan började färden hemåt, jag slängde av mig kläderna & la mig i soffan & kollade på Girls of the Playboy Mansion. Somnade gott & vaknade till en ny dag, en solig söndag! Åh. Ska straxt hoppa in i duschen & försöka vakna till liv. Sedan blir det nog minsann en fika. Jag hoppas det. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0