Måndag.






Jag har upptäckt att Bob har "våfflad" päls under armarna. Så sött. Kan inte låta bli att le när jag kollar på de små liven. Ibland önskar jag att jag vore katt, så skönt att få ligga på ett värmegolv hela dagarna. Liksom bara ta dagen som den kommer :) & slippa vardagsbekymmer. Jag loggade in på mitt sceham förut & såg att det fanns massa tider att boka, dock gjorde jag inte det. En stund senare kommer ett sms där det står att det finns massa tider, då klickar jag mig in igen & alla är borta. Whattafakk!? Nu är det dags att diska minsann.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nej :( Vi väntade en liten stund, ifall du skulle dyka upp. Men vi får ta det en annan dag som sagt. Hur mår du? I miss you.

2009-02-03 @ 11:34:29
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0