Måndag.

Ibland känns det som att min vän Jonna har ett sjätte sinne. Det kan gå typ tusen år innan vi får tag på varandra, men när jag behöver henne som mest så ringer hon - helt oväntat. Jag är så tacksam att jag har dig, pullan :) Det är så underbart att ha någon så förstående & omtänksam i sitt liv. Alla borde ha en Jonna.

Jag vaknade för en stund sedan, eller rättare sagt. . jag nestämde mig för att det var dags att kliva upp. Jag tycker det är så skönt att sova & att bara ligga kvar i sängen & rula runt, försöka somna om. Det kanske är något fel på mig, jag försöker alltid att få lite extra tid för sömn. Snart är det dags att ta itu med disken & att knalla ner & kolla posten, men först ska jag klä på mig efter duschen. Det första jag gjorde när jag klev upp var att torka Bobspya. Jag förstår inte varför han måste spy jämt. Igår fick de små tokarna vara ute på taket i solskenet. Bob älskar det! Han rullade runtruntrunt, tillslut var han helt ihoptrasslad i kopplet. Nu ligger den lille token & glor på mig, han smyger hitåt, han säger iuäääääääh. Han vill ha mys. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0