Middagstajm


Min hjortstek med morötter, lök & vitlök.

Snart är maten klar. Potatisen kokar de sista minuterna, såsen ska tillagas & köttet ska vila en stund. Sprang precis till affären & handlade svartvinbärsgelé. Det är ju ett måste när man äter stek. Detta är det största projektet i matväg jag gett mig in på & jag har inte ens använt mig av recept. Har bara ringt mig personliga rådgivare vad gäller mat (mamsen). Hoppas verkligen det blir gott.


Har dukat upp på vårt "köksbord" annars sitter vi alltid i soffan.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Så fint du gjort :) Då vet jag vad jag har att förvänta mig då, haha ;) Jag måste berätta vad någon skrek till mig igår: YOU HAVE NICE BOOOBBBBSSS AND ASS TOOOOO !! Lite uppeppning på tord.kvällen. Jag har fotat två lamborgini till N, en vit och en gul. Vilken färg passar bäst ?? Saknar dig Homo. Pussel och kram

2009-02-20 @ 19:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0