Natural Minerals Foundation



Jag måste bara säga att jag är förtjust i min nya mineralfoundation i puderform från Max Factor.


Detta googlade jag fram (om du är intresserad av att veta mer om produkten.)
Revolutionerande formula som ger dig möjlighet att välja: mild, medium eller max täckning - med lika naturligt resultat! Det är som ultrafina partiklarna som ger dig möjligheten att välja hur täckande du vill ha din foundation. Mineralpudret ger dig en naturlig fräsch lyster och är samtidigt skonsam mot din hy eftersom den är både parfym - och oljefri.
Med pudret kommer en extra mjuk 100 procentig naturlig borste av gethår inbyggd i förpackningen.


Silkesmjuk foundation i puderform innehåller olika naturmineraler såsom:
- kalciumsilikat (talgabsorberande)
- zinkoxid (UV - reflekterande, anti - bakteriell)
- mica (gör att huden strålar)
- titaniumdioxid (bibehåller fukt och mjukgör)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0