Nej, ni får hitta en annan tjej.

Vad gott jag sovit i soffan inatt. Kom hem senare än väntat eftersom vi låg lite efter, sedan glömde Vjolch att släppa av mig där hon skulle eftersom vi var mitt uppe i en diskussion. Det brukar bli så att jag sover på soffan när jag kommer hem mitt i natten, jag & min sambo har inte riktigt samma sovvanor iochmed mina udda tider. & jag vill inte att stackaren ska vakna när jag bökar ner mig i sängen :) Jag vaknade till solsken rakt i ansiktet & därför är jag nu på strålande humör. Igår var det ett gäng på typ 8 utländska killar som ville köpa mig. Vjolch sa "nej, ni får hitta en annan tjej!" HAHAHA. Jag har redan hunnit duscha & gett ktterna lite kärlek. Vad härligt att ha ett par timmar att bara göra ingenting på innan det är dags att knalla till jobbet. Ih. Vanligtvis brukar jag gå upp väldigt sent, men eftersom jag gick upp skapligt idag somnar jag säkert gott inatt när jag kommer hem. Eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0