Om denna dag.

Trots att jag inte sovit alls många timmar inatt & jobbat 8 timmar på det är jag pigg & har hur mycket energi somhelst. På hemvägen pratade jag med Rebecka som var påväg till solarieöarna. Helt plötsligt utbrister hon "är det du som går där framme?" Sen kunde ingen av oss sluta skratta åt det. Det var minsann lite komiskt, tyckte vi. Därefter försökte jag i säkert 15 minuter att få upp min brevlåda, det gick sådär. Sparkade & slog på den men inget hjälpte. Tillslut bestämde jag mig för att stoppa in fingrarna & lirka lite med det stora paketet som låg där. Inte fan kunde jag vänta med det. Efter mycket om & men fick jag upp brevlådan, yes! Ett paket från listerine med prover :) Sånt tycker jag är kul. Har hunnit med att slänga sopor & städa bajslådan. Snart ska jag ta mig en efterlängtad förbannat lång dusch. Sedan ska jag mumsa godis i soffan & läsa Chic. Dagen har gått riktigt fort & jag har skrattat så himla mycket. Speciellt åt tokstollarna Danne & Robin som stått & sjungit i köket. Väldigt högt dessutom. Haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0