Promenad & fika

Jag har nu samlat krafter :) Kilade på en promenad runt åbackarna med Rebecka, det var isgata nästan hela vägen. Undrar om vi fick rumpmuskeler när vi tvingades gå så spända? Efteråt bjöd Rebecka på fika på vårat mysfik. Mums vad gott det var. Vi snackade mest skit & ventilerade, det är skönt när det är gjort. Då har man liksom på något underligt vis lyckats rensa ur det som stör utan större ansträngning. Utan att ens ta tag i de små problemen. Märkligt. Vår el har kommit tillbaka nu, tack gud. Jag blev lite smått orolig för hur jag skulle roa mig ikväll/inatt annars. Förstår inte riktigt vad som hände eftersom alla andra i vårt hus hade el. Aja, jag är hursomhelst glad att ha den tillbaka. Imorgon ska jag börja jobba kl 15 istället för 16. De behövde folk. & en timma hit & dit gör inte så mycket. Jag är glad för att jag iallafall får chansen att dra in lite cash. Denna månad har jag bokat in mig 25 timmar mer. Härligt att det fanns så mycket ledig tid liksom. Hoppas det blir så fler månader :) Min sambo verkar fortfarande tycka att jag är en tönt efter mitt hysteriska raseri/gråt-utbrott tidigare idag. Jag tycker minsann att det är jag som borde vara sur. Men jag klandar inte den jäkeln, han har mycket att tänka på & jag älskar honom ändå. Han är trots allt lite charmig med sina bekymmersrynkor. Nej, hörni. Nu ska jag göra annat. OM jag får igång kameran bjussar jag på några ankbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0