Somewhere in between

Ni vet väl alla att musik påverkar humöret? Om man är deppig eller lite låg väljer man oftast lite deppiga låtar. & det har väl inte direkt någon positiv effekt, men ibland är det skönt att bara släppa loss tårarna. Vad jag ville komma till var att jag läste att om man lyssnar på deppig musik & sedan avslutar med något riktigt glatt så påverkar det humöret & hur man känner sig, positivt. Testa! För mig funkar det :)


Hur underbar är inte denna låt? Jag älskar hans röst. Sjung mig en godnattsång, baby :)




En perfekt låt att avsluta med :)

Put it in
Check it baby, get it baby, check it baby, get it (work)
Do it baby, do-do it baby get it (put it in)
Check it baby, get it baby, check it baby, get it (work)
Do it baby, do-do it baby get it (go hard)
Check it baby, get it baby, check it baby, get it (work)
Do it baby, do-do it baby get it
Don't come around, keep on lettin me down
You gotta get it all the way in, I wanna see you work

JAG ÄLSKAR MUSIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0