Utmanad.

Jenni utmanade mig.

  • Länka till den som utmanat dig
  • Berätta 7 sanningar om dig själv
  • Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
  • Skriv ett meddelande i de 7 personernas bloggar så de vet om det.


    Mina sju sanningar:
    1)  Sover med snuttefilt
    2)  Är sjukt känslig, gråter till komedier
    3)  Har alltid sällskap på toaletten (av Bob)
    4)  Jag snusar (röker under rasterna på jobbet)
    5)  Äter nästan bara snabbmat, ooooops!
    6)  Kan inte sluta bita på naglarna :O
    7)  Ser Jeppe & Bob som mina barn


  • Jag utmanar:
    Rebecka
    Sara
    Emelie
    Jonna
    Fia
    Johnny
    Tessan


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0