Utmanad

Jag har blivit utmanad av Jonna

Regler;
-gå in i mappen "mina bilder"
-gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
-släng upp bilden på mappen och skriv något om den
-utmana sex andra personer och länka till dem.

Men eftersom jag bara har EN mapp med bilder på datorn får det blir den sjätte bilden  i den enda mappen jag har.



Okej, det här var ju inte så farligt :) En väldigt oskyldig bild på en lagom lullig ung kvinna efter ett par glas vin & några lakritsshots @ Rebeckas place för några helger sedan. Jag sitter vid Rebeckas data, letar musik & passar på att uppdatera bloggen. Senare blev det värre bilder men de har jag redan raderat minsann. Efter allt förfestande & fotograferande bar det av mot palace, om det var kul minns jag inte riktigt. Men jag antar det ;) Det bästa av allt var att jag slapp bli bakis. Thank God.

Jag utmanar Emelie, Rebecka, Sara, Tessan, Johnny & Camilla

Kommentarer
Postat av: Jonna

HAHA Va faaan jag vill se naket, jag vill, jag vill, JAG VIIIIILLL!!!!

2009-02-07 @ 18:44:23
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0