Varför är blogg.se så segt?

Åh! :) Äntligen hemma. Idag har det gått riktigt bra på jobbet. Jag hade samtal med Jacob om hur det har gått för mig hitills. Det var ett mycket givande samtal med massa feed-back. & jag tror inte jag behöver oroa mig för att få förlängt i april. Det känns skönt att veta. Palla vara arbetslös liksom. Tänk vad mycket några ord kan göra. Det kom in en man som bröt lite på finska, han berättade att han bodde i Finska Lappland & att detta var hans första besök här. Han var glad att han träffade mig på hans första Sverigebesök eftersom jag var en så fin & trevlig kvinna. Det var även en kvinna som sa till mig att jag är så himla gullig. & Kajsa tyckte att jag var så fin i håret! Sånt är så kul att höra. Det gjorde verkligen min dag :) Så tänk på det, var inte rädda för att säga "vad fin du är idag" till era kollegor eller något positivt til en främling, om de faller er in. Jag garanterar att de kommer att le hela dagen lång!


 

Hade fått en kommentar från Johnny, han hade en gammal bild på mig i sin blogg. Den snodde jag såklart. Jag är inte helt säker på vilket år den är ifrån, men det är slutet av antingen 04 eller 05. Vi festade tilsammans efter julbordet vi haft på skolan. Då vi var utklädda med tomteluvor & dansade runt isgranen & folkbladet fotade oss. Jag tyckte det var himla kul att se en så gammal bild på mig & min sambo :) Han är ingen linslus direkt & därför har jag inte alls många foton av oss tillsammans. Så tack Johnny!


Niklas & jag, lagom lulliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0